بييجي وقت لازم تسكت فيه , وعقلك يقولك ( خليها فى القلب تجرح , بدل ما تبان و تفضح ) .. و أوقات تحس إنك لازم تتكلم .. مش قادر تكتم و تخبي .. وإلا هتنفجر .. علشان متكلمش نفسك و الناس تقول إتجننت .. أو تخلق شخصية من خيالك تعيش معاها و تعزلك عن العالم ويقولو عليك براوي ... يبقى الحل إنك تفضفض .. اللى تقدر تتحمله خليه جواك .. و اللى متقدرش عليه .. ويفيض بيه قلبك و عقلك .. وزّعه على اللى حواليك ... هنا مش مجرد كلام و حكايات ... كل رسالة هي فيض من ( فيوض القلب والخاطر ) ....... أنا / صابرين أبوعلي

الخميس، ٢٦ فبراير ٢٠٠٩

رجاء خاص جداً



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعزائى كل الزائرين والزائرات أشكركم بشده على مروركم لهنا واهتمامكم بقراءة ما اكتبه واشكركم اكتر على اهتمامكم بترك تعليقات،


لـــــــكـــن.....أحياناً فى تعليقات بتكون شخصيه شوى وبتحرجنى شويات كتير،المفروض ان اى حد بيسيب تعليق سوا سلبى او ايجابى بيكون عن "الفكره اللى فى الموضوع" وليس صاحب الموضوع انا مش عاوزه اكون قليلة الذوق، بس مضطره اطلب من كل اللى يمر انه ما يترك تعليقات شخصيه محرجه او ممكن تسبب مشاكل لى أو تزعل إللى بحبهم منى وتؤذيهم معنوياً وممكن تؤذينى انا بدنياً

والله العظيم انا حد عادى جداً واقل من العادى، الزياده بس انى "كلامنجيه" وبعرف اتكلم احياناً مع ان فى احسن منى ملايين المرات وبيعرفوا يتكلموا ويكتبوا بس ماسكين نفسهم واكيد ملتزمين اكتر منى وعندهم اللى يشغلهم مش فاضيين زى حالاتى انا بطلب الطلب ده من حضراتكم علشان انا لسه جديده فى موضوع المدونات ده ومبعرفش انظمها ازاى ولا اتحكم فى التعليقات او اى حاجه، يا دوب ببعت الموضوع وانا حاطه ايدى على قلبى لحسن ابوظ اى حاجه وربنا يستر


اشكرلكم تفهمكم ومروركم وكلمات المجامله الرقيقه اللى صدرت من بعضكم ومش هقول غير كلمه واحده " اللهم اجعلنى خيراً مما يظنون واغفرلى ما لا يعلمون" اللهم آمين يا رب العالمين

تحياتنى للجميع

اختكم وبنتكم

صابرين ابو على

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

صابرين
جزاكى الله كل خير عن كل شئ حلو بتسعدى به الأخرين.
بجد إنتى حد حلووووووووو أووووووى
قلبه طيب ، بيحب الخير لكل الناس.
دائما بداخلك لوحه ارشاديه إلى طريق الخير ، إلى طريق الصلاح.
ربنا يسعدك ويكرمك من كرمه ، ويحفظك لـ بابا وماما.
بكل الخير أتمنى لكى كل خير
أخــــوكـــى
محمد مصطفى